Klantenservice

Bestellen
Je besteld en betaald een TVStand via onze webshop. Nadat je kiest voor een witte of zwarte standaard, heb je de mogelijkheid om beschikbare modules toe te voegen aan de bestelling. Zijn er speciale wensen dan kunnen die tijdens het bestelproces aangegeven worden. Mochten er vooraf vragen zijn, neem dan contact op.

Betalen
Betalen doe je makkelijk en snel via onze webshop. De service provider van TVStand voor onze betalingen is Mollie en is een DNB erkende financiële instelling. Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

PayPal (Nederland & internationaal)
PayPal is een online betaalservice waarmee jij artikelen in online winkels kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen rekeninghouders. Alle PayPal-leden profiteren van praktische, snelle en veilige betalingen. Je kunt hierbij gebruik maken van credit card of een rekening openen bij Paypal.

iDeal (Nederland)
iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.

Handmatige Overschrijving
Niet in de gelegenheid om te internet bankieren?
Bij TVStand kun je er ook voor kiezen een handmatige overschrijving te doen via jouw eigen bank. Selecteer in het betaalproces ‘handmatige overschrijving’ en rond de bestelling af. Vervolgens kun je het bedrag overmaken op een door jou gewenst moment onder vermelding van jouw order nummer. Zodra het geld op onze rekening staat wordt jouw bestelling verder in behandeling genomen.

SOFORT Banking
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode waarmee betalingen en donaties gedaan kunnen worden zonder dat consumenten extra accounts aan hoeven te maken. Consumenten loggen bij SOFORT Banking in met de gegevens die ze gebruiken om in hun eigen online bankomgeving in te loggen. Vanuit hier kunnen ze rechtstreeks geld over te maken van hun eigen betaalrekening. SOFORT Banking is TÜV gecertificeerd, dit garandeert dat het een veilige methode is om betalingen mee te voldoen.

Bancontact
Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders. Meer dan 80% van de Belgische webshops accepteert Bancontact al als betaalmethode. Wanneer Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, maken consumenten geld over vanuit hun bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving. Hierdoor zijn betalingen gegarandeerd en kunnen ze door de consument niet teruggedraaid worden. Winkeliers ontvangen direct een bevestiging van de status van de betaling, waardoor bestellingen ook direct verwerkt kunnen worden.

Wat is de levertijd?
De TV Standaarden en alle modules zijn altijd op voorraad in zwart en wit. Ze worden na betaling dezelfde dag verpakt en de volende ochtend meegenomen. Soms zijn ze er dus de volgende dag al, soms duurt het een dag langer. Heeft u nog meer haast, dan kunt u de bestelling ook komen ophalen. Neem dan even contact op om een afspraak te maken.

Randapparatuur, als bekabeling en hardware, is niet altijd op voorraad. Heeft u spoed met uw bestelling en wilt u hardware of bekabeling bestellen, neem dan even contact op om uzelf ervan te verzekeren dat alles op tijd binnen is.

Wat zijn de verzendkosten?
Een bestelling binnen Nederland wordt verzonden voor €14,95 naar België of Duitsland voor €29,95

Door wie wordt er geleverd?
Wij leveren met GLS

Heb ik garantie?
Wanneer het product binnen de garantietermijn defect raakt, heeft u recht op garantie.
Er is geen garantie op producten die door uw nalatigheid schade hebben opgelopen.

Als het product inderdaad defect is, kunt u dit aan ons melden. Wij zullen daarna zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door u opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat uw product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar.

Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan de klant worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.

Mocht het voorkomen dat het product buiten de garantietermijn defect raakt, dan kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie afhandeling door TVStand.

Hoe werkt het retourneren van een product?
U kunt binnen 2 weken een product retourneren en dan krijgt u uw geld terug. Voorwaarde is wel dat het product en de verpakking in een staat verkeren dat deze nog verkocht kan worden.
Stuur ons een mail met uw gegevens, het bestelnummer en de reden waarom u het product retourneert. Wij sturen u dan een e-mail terug met de vervolgstappen.

Selecteer een Afleverpunt